Gatoflauta 75% Central, 65% Septentrional de transició, 60% Nord-occidental Mis comarcas: Alt Empordà, Bages, Vallès Occidental Lo de las comarcas no lo controla mucha, no.
theobserver 75% Mallorquí 45% Menorquí 45% Pallarès Les teves respostes et situen en una d'aquestes comarques: Mallorca Eivissa Menorca
Newcombe Valencià central 60% Però també comparteixes trets amb aquests altres: Valencià septentrional 55% Valencià meridional 55% Les teves respostes et situen en una d'aquestes comarques*: Horta Plana Baixa Camp de Morvedre :D L'Horta Nord <3
Wien Central 80% Comarques: Vallès Occidental, Barcelonès i Bages Todo perfecto excepto por lo del Bages que hablan muy raro...
TuoneUdaina Central 85% Però també comparteixes trets amb aquests altres: Septentrional de transició 75% Tarragoní 60% Les teves respostes et situen en una d'aquestes comarques*: Bages, Barcelonès, Anoia (Ni de Blas!)
Caine Central 85% Però també comparteixes trets amb aquests altres: Septentional de transició 75% Tarragoní 70% Les teves respostes et situen en una d'aquestes comarques: Anoia Bages Barcelonès O cea, català estàndar. MILAGROS DE LA NORMALIZACIÓN.
pixelado 55% Valencià meridional (Alacantí) Pero vamos, ahora mismo tengo un cacao mental con el catalán/valenciano que pa que
Caine Qué moni cómo vas llenando tu avatar, @pixe, no me había fijado... Espero que seamos un poquito responsables en eso. SE TE QUIERE UNA JARTÁ, ya lo ves.
Caine No sufras como Geno, @Kil, que esto del Relay es como un set de Skrillex: la gente se lo pasa bomba pero es todo muy desconcertante.
Summy Aquest és el parlar amb què comparteixes més trets dialectals: Nord-occidental 50% Però també comparteixes trets amb aquests altres: Central 45% Valencià meridional 30% Les teves respostes et situen en una d'aquestes comarques*: Garrigues Segrià Segarra http://www.youtube.com/watch?v=Sguq80OfJsY&sns=em Lo hablo casi tan mal como @theobserver...