Caine Oi tant, @pixe... De fet, per ser justos, crec que l'única jenni catalanoparlant és la @poblera, que segueix perduda, per cert... @Noir, tu també? En @koma a vegades ho sembla, però com és el mistery boy, no ho podrem saber mai.
pixelado Bueno me da la impresión, viendo sus últimos comentarios que no le moló el rollo de @kric y no ha vuelto a entrar :/
Noir I tant, tot i que no sàpiga d'on ve la paraula galeria. La meva vida 1.0 es molt catalanoparlant excepte per la meva dona, pero tot arribarà que ja l'estic ensenyant, ben aviat oblidarà les seves arrels jojojo. Tratge em sona tant extrany...
Summy ^ Cuidado con tu dona, que sitio en el que echa raíces, sitio que pone a parir... Yo ya no puc mès con que me llame una cosa tan fea como 'godo' por sus estados siempre por facebook.
Caine ^^Així m'agrada! Guanxe i amb barretina!!! jajajaja Doncs, @poblera, no facis cas de qui no t'estima, que nosaltres sí!!! TORNA!!!! ET TROBEM A FALTAR!!!!
Noir @summy jo també pateixo les seves etiquetes #godosno i diria que ja conec tots els raperos guanxes.
theobserver A mi m'agrada molt l'etiqueta #godosno D'altra banda, li podem demanar al @damogon que ens regali un gif de la blancabrona en català. Em faria molta il.lusió
Elanonimotranquilo El meu nom és Dita seré el vostre mestressa aquesta nit m'agradaria posar et dins un destret Si agafo tu de darrere m'Empènyer a la vostra ment Quan menys l'esperes proves i refusar-lo Si sóc al càrrec i tracto t'agrada un nen et vas deixar va salvatge Deixat la meva boca va on vol Deixar-lo, mentre dic Deixar-lo i deixat em tenir la meva manera et donaré amor, copejaré t'agrada un camió et donaré amor, t'ensenyaré com a ... M'agradaria posar et dins un destret, per tot arreu Erotic, erotic, posat les vostres mans per tot arreu el meu cos Erotic, erotic
Summy ^^^ Pero no era lo mismo? Venga, os dejo ya jugar solitos. La obra social La Caixa patrocina este hilo, y yo siempre fui muy de voluntariado y actos benéficos... Muaks