acrOlyu Los Mios: Álbum 5p: Madame X - Madonna 4P: The Chemical Brothers - No geography 3p: Dido - Still on My Mind 2p: Everyday Life - Coldplay 1p: Thom Yorke - Anima Canciones 5p: Medellín - Madonna 4p: God Control - Madonna 3p: Hurricane - Dido 2p: The Chemical Brothers - Got to Keep on 1p: Alanis Morissette - Reason I Drink
Flounder Madonna, Dido, los Chemical Brothers, Coldplay, Thom Yorke y Alanis Morissette. Bienvenidos a 2004.
Denial discos: 5p: Lana del Rey - Norman Fucking Rockwell 4p: Fka Twigs - Magdalene 3p: Sharon Van Etten - Remind me Tomorrow 2p: Nilüfer Yanya - Miss Universe 1p: Weyes Blood - Titanic Rising dps posteo canciones
Torrezna Antes de ejercer mi derecho al botox, quiero agradecer a la organización la oportunidad que dais a todes les foreres con criterio (entre les que me incluyo) de iluminar al resto. Ahora, mi veredicte: Long Plays: Ghosteen. Nick Cave and the bad seeds. 5 pts. When I get home. Solange. 4 pts. Madame X. Madonna. 3 pts. Remind me Tomorrow. Sharon Van Etten. 2 pts. NFR! Lana del Rey. 1 pto. Singles: Reina. Miss Caffeina. 5 pts. Kids in the dark. Bat for lashes. 4 pts. Fauna. Monterrosa. 3 pts. Crave. Madonna. 2 pts. When I was older. Billie Eilish. 1 pto.
cucu DISCOS: Madonna - Madame X (5puntos) Lana del Rey - Norman Fucking Rockwell (4puntos) FKA Twigs - Magdalene (3puntos) Thom Yorke - Anima (2puntos) Tourist - Everyday (1punto) SONGS: Madonna - God Control (5 puntos) Lana del Rey - The Greatest (4puntos) Grimes - Violence (3puntos) Rosalía - Aute Cuture (2puntos) Orville Peck - Turn to Hate (1punto)
perfect DISCOS 1 ANGEL OLSEN / All mirrors (5 puntos) 2 FKA twigs / Magdalene (4 puntos) 3 VENDREDI SUR MER / Premiers émois (3 puntos) 4 SHARON VAN ETTEN / Remind Me Tomorrow (2 puntos) 5 THOM YORKE / Anima (1 punto) CANCIONES 1 FKA Twigs - Cellophane (5 puntos) 2 BILLIE EILISH- bury a friend (4 puntos) 3 THOM YORKE - Not the news (3 puntos) 4 TAME IMPALA - Borderline (2 puntos) 5 CHARLOTTE ADIGÉRY - High lights (1 punto)