VarelaAltamira Nah... este foi o primeiro. O de falar en galego xurdiu nun periodo de defensa das linguas minorizadas xunto cos fios do catalán, basco, aranés... Aquí admite-se galego e quen non entenda... porta :B
dbartei Pois eu fago promoción, por si alguén está preto e lle apetece: http://www.belaauria.com/ É imprecindíbel ir vestido de época. Eu é que teño ancestros limiáns, o de disfrazarme lévoo no sangue.
Newcombe Eu estou vivindo nas Astúrias até o 1 de febreiro así que vou ter que ver dende a distancia as ofertas de lecer :/
VarelaAltamira Miña irman vai, que xa ten traxe de ir a festa da istoria. Eu estou un pelin lonxe... vivo en Huelva. Dos galegos de jnsp a metade andamos fora.
dbartei Pero a Istoria é medieval, a Bela Auria é anos vinte, @Amergingh. Avisa á túa irmá non vaia ser o demo!
dbartei Eu de momento estou na terra, pero terei que emigrar en breves case seguro (totalmente en contra da miña vontade).
Newcombe eu non sei o qué me deparará o vindeiro verán, se ficar na terra ou marchar. Sei que vou estar de febreiro a xuño rañando a perrecha entre Santiago Lugo e A Coruña ( bueno, e agora Porto do Son que xa abriron ao tráfego a variante de Noia <3 )
dbartei Eu estoume concienciando co feito de que en maio irei a parar á capital do estado case seguro. Iso ou Alemaña...
Newcombe Puf, somentes esas dúas opcións? O falso paraíso vs a cidade que compite con Barna en aparvar á xente que marcha aló?
dafeim Pois non sei se irei. Non teño nadiña preparado. O que si que igual vou é a reunión dos de Sketchcrawl que participan varios compañeiros da escola de arte.
dbartei Non tes que ter nada preparado. Unha camisa branca, pantalóns negros, tirantes e zapatos: feito. Hai xente que o toma moi en serio, pero seguro que tes algo na casa que che sirva.
dafeim Jajajajajaja Iso dillo as rapazas coas que me rodeo. Non che é tan sinxelo, non vale calquera cousa por iso digo que tería que miralo.