Newcombe Aínda que dende que marchei estudar a Santiago apenas pisei a Mariña... agora á praia vou ás que me quedan máis perto, á ría de Muros-Noia :(
dbartei Pois eu son mais mainstream e non saio das Rías Baixas. A Ribeira de vez en cuando por cuestións de familia política.
Newcombe Ribeira é tétrico polas historias que me contan cada vez que amizades van saír aí. Boa droga.
dbartei Sempre que alguén me di que hai boa droga nunca sitio ó que vou a miúdo preguntome por que a min nunca me ofreceron nada...
Newcombe Amistoso de fútbol gaélico no Grove o vindeiro sábado entre Galiza e Irlanda http://www.farodevigo.es/deportes/arousa/2014/09/19/galicia-e-irlanda-enfrentan-4/1096829.html
Apoarttc No sé gallego. No he estado en Galicia desde los 3 años. ¿Saber algo de portugués cuenta como saber gallego? Me gusta el pulpo y la empanada. En teoría estoy emparentado muy lejanamente con Portela Valladares. Fin.
VarelaAltamira Muitos galegos são reintegracionistas e defendem a inclusão do galego na Lusofonía de pleno dereito.
Newcombe Si hablas portugués con acento gallego ya es gallego. Yo para hablar portugués hablo gallego con seseo y você . Fin.