A school in New Zealand is on the defensive this week after it hosted a best-dressed dead opossum competition.
Photos from Tuesday’s competition at the Uruti School show a skinned opossum dressed as a boxer, some in baby clothes, and two relaxing on mini beach towels.
Uruti School principal Pauline Sutton says feedback has all been positive: ”When people die, don’t we dress them up?”
SPCA spokeswoman Jackie Poles-Smith begs to differ.
The SPCA’s focus is on teaching children respect and empathy for animals and they didn’t do that. Animals deserve respect even after death.
Persona de color es un término racista que originalmente en USA se le aplicaba a los negros. Con el tiempo se extendió a otras razas, hasta llegar al absurdo de que a Penelope Cruz la incluyen en las listas de mujeres más guapas "de color".
Pero vamos, no pueden ser 30 blancos y 70 negros, que Asia no está llena ni de lo uno ni de lo otro.
Pues yo me quedo como estoy y gozaría la leche sería .Sería el único con estudios universitarios .Uno de los 12 europeos .Uno de los 30 blanquitos .Hetero .Tendría pasta, electricidad y computadora. (imaginaos el foro con solo 7 usuarios)
Comentarios
como me sales con ese chiste?
VEN CONMIGO BABY (a la esquina aka mi segunda casa)
Photos from Tuesday’s competition at the Uruti School show a skinned opossum dressed as a boxer, some in baby clothes, and two relaxing on mini beach towels.
Uruti School principal Pauline Sutton says feedback has all been positive: ”When people die, don’t we dress them up?”
SPCA spokeswoman Jackie Poles-Smith begs to differ.
The SPCA’s focus is on teaching children respect and empathy for animals and they didn’t do that. Animals deserve respect even after death.
http://www.stuff.co.nz/lightbox/taranaki-daily-news/news/7375156/Pimped-up-possums?KeepThis=true
Ven @GMBMM, que ya te abrazo yo
Pero de todas formas corro a tus brazos
Wow el dinero
Pero vamos, no pueden ser 30 blancos y 70 negros, que Asia no está llena ni de lo uno ni de lo otro.
sería
.Sería el único con estudios universitarios
.Uno de los 12 europeos
.Uno de los 30 blanquitos
.Hetero
.Tendría pasta, electricidad y computadora. (imaginaos el foro con solo 7 usuarios)
El de arriba será @joseramone para que los usuarios den el veredicto.