JoseRamone 1:51AM Flag Posts: 24,086 @Conanuve es cierto que todo este tiempo desaparecido del foro te has dedicado a leer para saber las opiniones de todos e irnos dando la razón en según que temas? O es que no das para más ?
Vatua l'olla! No me'n faig creus que no hi hagués un fil en català abans!
Pel que fa al nom de l'idioma, jo crec que s'hauria de dir valencià ja que el català, com a idioma literari, va nèixer a València amb autors com Joanot Martorell o Ausiàs Marc i no pas als comtats catalans. Una cosa semblant passa amb el castellà, que com a idioma es va originar a territoris vascòfons a la seva època, el que avui seria La Rioja/Àlaba, però literàriament parlant va florir a Castella.
I tant, tot i que no sàpiga d'on ve la paraula galeria. La meva vida 1.0 es molt catalanoparlant excepte per la meva dona, pero tot arribarà que ja l'estic ensenyant, ben aviat oblidarà les seves arrels jojojo.
^ Cuidado con tu dona, que sitio en el que echa raíces, sitio que pone a parir... Yo ya no puc mès con que me llame una cosa tan fea como 'godo' por sus estados siempre por facebook.
El meu nom és Dita seré el vostre mestressa aquesta nit m'agradaria posar et dins un destret
Si agafo tu de darrere m'Empènyer a la vostra ment Quan menys l'esperes proves i refusar-lo Si sóc al càrrec i tracto t'agrada un nen et vas deixar va salvatge Deixat la meva boca va on vol
Deixar-lo, mentre dic Deixar-lo i deixat em tenir la meva manera et donaré amor, copejaré t'agrada un camió et donaré amor, t'ensenyaré com a ...
M'agradaria posar et dins un destret, per tot arreu Erotic, erotic, posat les vostres mans per tot arreu el meu cos Erotic, erotic
Es que no es el vostre català, es un estandar que es va crear a partir dels diferents dialectes. A valència crec que tenen la seva propia gramàtica (o aixó diuen)
hubo una vez en que me aprendí todo el monólogo de Manuela Trasobares: davant de tot, tinc que dir que sóc de l'Empordà, de la terra del Salvador Dalí i vaig aprendre de molt petita lo que era el surrealisme. Crec en els grans homes que han trencat llances a la vida, no crec que en les dictadures, ni crec en Mussolini, ni crec en Franco, ni crec en tot això que ha fet de la societat una porqueria!!
Comentarios
@Conanuve es cierto que todo este tiempo desaparecido del foro te has dedicado a leer para saber las opiniones de todos e irnos dando la razón en según que temas? O es que no das para más ?
JAAAAAAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJA
Pel que fa al nom de l'idioma, jo crec que s'hauria de dir valencià ja que el català, com a idioma literari, va nèixer a València amb autors com Joanot Martorell o Ausiàs Marc i no pas als comtats catalans. Una cosa semblant passa amb el castellà, que com a idioma es va originar a territoris vascòfons a la seva època, el que avui seria La Rioja/Àlaba, però literàriament parlant va florir a Castella.
Wait!
He dormit fatal i el café no està fent-me res d'efecte.
De fet, per ser justos, crec que l'única jenni catalanoparlant és la @poblera, que segueix perduda, per cert... @Noir, tu també?
En @koma a vegades ho sembla, però com és el mistery boy, no ho podrem saber mai.
Tratge em sona tant extrany...
Yo ya no puc mès con que me llame una cosa tan fea como 'godo' por sus estados siempre por facebook.
Doncs, @poblera, no facis cas de qui no t'estima, que nosaltres sí!!! TORNA!!!! ET TROBEM A FALTAR!!!!
Alertapandillisme.gif
^Per què?
D'altra banda, li podem demanar al @damogon que ens regali un gif de la blancabrona en català. Em faria molta il.lusió
(c) @Apo
seré el vostre mestressa aquesta nit
m'agradaria posar et dins un destret
Si agafo tu de darrere
m'Empènyer a la vostra ment
Quan menys l'esperes
proves i refusar-lo
Si sóc al càrrec i tracto t'agrada un nen
et vas deixar va salvatge
Deixat la meva boca va on vol
Deixar-lo, mentre dic
Deixar-lo i deixat em tenir la meva manera
et donaré amor, copejaré t'agrada un camió
et donaré amor, t'ensenyaré com a ...
M'agradaria posar et dins un destret, per tot arreu
Erotic, erotic, posat les vostres mans per tot arreu el meu cos
Erotic, erotic
Pero no era lo mismo?
Venga, os dejo ya jugar solitos. La obra social La Caixa patrocina este hilo, y yo siempre fui muy de voluntariado y actos benéficos...
Muaks
Doncs no ho sabia. I a València també els hi ensenyen el nostre català imperialista?
Minut 5:30:
Més informació: https://es-es.facebook.com/pages/Tinc-un-vidre-am-lul/118920168132348