El fil de parlar en català

1356789

Comentarios

• Qui d aqui vitaria SI SI ?
  • Visca la meua terreta, l'horta Nord image

• Jo sens dubte
  • Doncs ja som dos energumens amb la mateixa intencio
  • Jo NO SI, perque manquen trolls <3
  • Aixo tambe ho havia pensat jo, total, es que la primera pregunta me la sua una mica
  • JoseRamone 1:51AM Flag
    @Conanuve es cierto que todo este tiempo desaparecido del foro te has dedicado a leer para saber las opiniones de todos e irnos dando la razón en según que temas? O es que no das para más ?

JAAAAAAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJA
  • edited May 2014
    Vatua l'olla! No me'n faig creus que no hi hagués un fil en català abans!

Pel que fa al nom de l'idioma, jo crec que s'hauria de dir valencià ja que el català, com a idioma literari, va nèixer a València amb autors com Joanot Martorell o Ausiàs Marc i no pas als comtats catalans. Una cosa semblant passa amb el castellà, que com a idioma es va originar a territoris vascòfons a la seva època, el que avui seria La Rioja/Àlaba, però literàriament parlant va florir a Castella.
  • Bon día :)
  • Me meo
  • No puc amb vosaltres!
  • Que em @pixe damunt!!!

Wait!
  • M'encanta la paraula piolar = twittear
  • Bon dia!

He dormit fatal i el café no està fent-me res d'efecte. :'(
  • Manuela trasobares, perque no?
  • Mare de Déu de Montserrat!!!! I aquest fil????
  • Bon dia! M'estic posant el tratge per anar a l'entrevista de feina. Quins nervis!
  • D'altra banda, @Apoarttc: et nomeno @caine corrector oficial en català...
  • edited May 2014
    ...però només quan jo no hi sigui.
  • Oi tant, @pixe...

De fet, per ser justos, crec que l'única jenni catalanoparlant és la @poblera, que segueix perduda, per cert... @Noir, tu també?

En @koma a vegades ho sembla, però com és el mistery boy, no ho podrem saber mai.
  • Bueno me da la impresión, viendo sus últimos comentarios que no le moló el rollo de @kric y no ha vuelto a entrar :/
  • uy el català!
  • I tant, tot i que no sàpiga d'on ve la paraula galeria. La meva vida 1.0 es molt catalanoparlant excepte per la meva dona, pero tot arribarà que ja l'estic ensenyant, ben aviat oblidarà les seves arrels jojojo.

Tratge em sona tant extrany...
  • ^ Cuidado con tu dona, que sitio en el que echa raíces, sitio que pone a parir...
    Yo ya no puc mès con que me llame una cosa tan fea como 'godo' por sus estados siempre por facebook.
  • edited May 2014
    ^^Així m'agrada! Guanxe i amb barretina!!! jajajaja

Doncs, @poblera, no facis cas de qui no t'estima, que nosaltres sí!!! TORNA!!!! ET TROBEM A FALTAR!!!!
  • Tinc un vidre a l'ull
  • edited May 2014
    ^^
    Alertapandillisme.gif
  • ^^Un vidre a l'ull o un ull de vidre?

^Per què?
  • @summy jo també pateixo les seves etiquetes #godosno i diria que ja conec tots els raperos guanxes.
  • M'aneu a menjar el cony per torns, a poc a poc i amb molta llengua.
  • Calla micogrill
  • A mi m'agrada molt l'etiqueta #godosno

D'altra banda, li podem demanar al @damogon que ens regali un gif de la blancabrona en català. Em faria molta il.lusió
  • El meu plaure és el teu plaure.
  • @theobserver com es que parles tant bé el català? No ets mallorquí?
  • *Il·lusió
    (c) @Apo
  • El meu nom és Dita
    seré el vostre mestressa aquesta nit
    m'agradaria posar et dins un destret

Si agafo tu de darrere
    m'Empènyer a la vostra ment
    Quan menys l'esperes
    proves i refusar-lo
    Si sóc al càrrec i tracto t'agrada un nen
    et vas deixar va salvatge
    Deixat la meva boca va on vol

Deixar-lo, mentre dic
    Deixar-lo i deixat em tenir la meva manera
    et donaré amor, copejaré t'agrada un camió
    et donaré amor, t'ensenyaré com a ...

M'agradaria posar et dins un destret, per tot arreu
    Erotic, erotic, posat les vostres mans per tot arreu el meu cos
    Erotic, erotic
  • edited May 2014
    ^^^
    Pero no era lo mismo?

image

Venga, os dejo ya jugar solitos. La obra social La Caixa patrocina este hilo, y yo siempre fui muy de voluntariado y actos benéficos...

Muaks
  • Me aburro.
  • edited May 2014
    A Mallorca aprenem a escriure el català estandar igual que vosaltres. Encara que fa molt de temps que no el practico U_U
  • edited May 2014
    ^^^ jajajaja ets dolenta muriel.

Doncs no ho sabia. I a València també els hi ensenyen el nostre català imperialista?
  • edited May 2014
    Es que no es el vostre català, es un estandar que es va crear a partir dels diferents dialectes. A valència crec que tenen la seva propia gramàtica (o aixó diuen)
  • Quina por
  • @caine Un vidre a l'ull, que no t'assabentes nen!

Minut 5:30:

Més informació: https://es-es.facebook.com/pages/Tinc-un-vidre-am-lul/118920168132348
  • @krickric, confessa, has enviat matons negres al seu portal per matar la noia?
  • El català m'ho invent que dóna gust.
  • Te ha quedao muy Justo Molinero.
  • hubo una vez en que me aprendí todo el monólogo de Manuela Trasobares: davant de tot, tinc que dir que sóc de l'Empordà, de la terra del Salvador Dalí i vaig aprendre de molt petita lo que era el surrealisme. Crec en els grans homes que han trencat llances a la vida, no crec que en les dictadures, ni crec en Mussolini, ni crec en Franco, ni crec en tot això que ha fet de la societat una porqueria!!
  • Davant de tot el meu cabell es real
Sign In or Register to comment.