Gallegos en JNSP

17810121336

Comentarios

• (@amer realmente , nube em galego, nuvem em pt)
  • Hola a que andades?
  • Pois nuvem, reintegrata FTW
  • A pasar tempo, mais que.nada
  • Estamos aleccionando a @cona sobre ciertos conceptos .
  • Unha cousa, non deberiamos falar en galego?
  • Yo era por cortesia con los invitados.
  • alberto mancebo está ben bo, as cousas como son.
  • The user and all related content has been deleted.
  • Ná, e que.non me inspiras
  • O galego leido é-che fácil
  • edited November 2013
    Chove carallo, pillei unha boa molladura volvendo para casa.
  • Os graciosos non erades os andaluces? :P
  • QQCCMartandbeauty4
  • Veña, @pedrojos, confesa, ti es fan e vas a ir a pontevedra ao concerto...
  • Facer non o fai nada mal. Foi raro iso de que non lles deixaran ir ao Liceo Mutante, pode que o coñecesen de antes, ou que si que sexan uns panocos da undergroundonía... E non, pedirme que cruce o río Ulla sempre vai ser un drama para min...
  • Lo de "nuve" en gallego no sé de donde te lo inventas @amerginh. Sigue siendo nube.
  • ó mellor a rag cambiouno antonte e non nos enteramos...
  • @dafeim coas b e as v sempre teño un cacao importante en galego... Sobre todo dende que estudio português...
  • ^
    ^
    Me parecen muy tristes las críticas al ILG/RAG en ese sentido. La RAE ha cambiado más veces en los últimos años, pero claro, que putada siempre las otras cosas
  • Cando fixen EXB era volvoreta... Non digo mais...
  • non é unha crítica, solo un comentario. de todos xeitos, o galego non ten unha normativa fixa, xa que o galego lusista está aceptado a nivel escrito pola rag (ata onde eu sei)
  • Ademais eu estudiei secundaria e a universidade fora... O meu galego e mais da casa que de livro.
  • Tan aceptado que na escola de arte hay un profesor que da uns apuntes en galego reintegracionista adaptado a como lle sae donde eu me sei....
  • os profesores da escola de arte sempre foron un pouco daquela maneira...
  • Non non, de feito a escola ten boa fama polos profesores. E ise en concreto é estupendo como persoa, super preocupado, super atento pero..... o tema apuntes.... Menos mal que é dos de gráfico...
  • Creo que non (ao mellor estou errado). Sei que nas facultades de filoloxía si está aceptada (cando mentan as analoxías valencià/galego, aquí vai ao contrario. Son a RAG e a AVL as recoñecidas oficialmente (hispanizadora unha, reintegracionista a outra), e a AGAL e as Normas del Puig as non-tan-oficiais). Menudo drama tan innecesario fan algúns polo reintegrado, eu escribo en RAG que é como me aprenderon; pero considero que a forma que a AGAL defende é a máis atinada. Podería esbardallar horas do tema pero mañá "curro".
  • Miña nai...un posto no tema. Es filólogo non si?
  • Non, o meu título en xuño dirá Licenciado en Medicina e Cirurxía xD
  • A AGAL sempre me pareceu mais loxica, malia que se temos en conta que a maioria da xente só sabia escrever em castelán... Optouse por achegar a escrita ao que coñecia a xente...
  • Tooooma, a durmir logo que boa falta che fará.
  • Eu tamén marcho, chao!
  • Boas noiteees!
  • eu tamén voto por la AGAL, ó fin e ó cabo o galego e o portugués teñen un tronco común... pero éche o que hai...
  • Para los no gallegoparlantes: La grafía "oficial" , la que se usa en instituciones y etc es la de la RAG, la más parecida al castellano. La explicación oficial es que en la Edad Moderna se restringió el uso de las otras lenguas en favor del castellano. La gente siguió hablando gallego pero la que tenía acceso a cultura, sólo sabía escribir en castellano, y adaptó el idioma a la grafía castellana. La AGAL defiende un acercamiento a lo más lógico, al tronco común.

Salvando las numerosas distancias (y que hoy por hoy, el gallego y el portugués son idiomas distintos, mellizos por decirlo así; y no como el valencià y el català), podríamos hacer analogía RAG-Normas del Puig/las cosas de Lo Rat Penat; y AGAL-Acadèmia Valenciana de la Llengua. Los primeros, isolacionistas; los segundos, reintegradores.
  • Eu tiven unha profesora lusista e menuda tundas que era. Coas vocais abertas e pechadas.
  • pois a min teríame gustado ter un profesor lusista. pero claro, fun a un colexio privado, con todo o que iso conleva.
  • edited November 2013
    ^^^ Os profesores de galego en xeral teñen todos unha fama...
  • eu tiven unha que me fixo dudar da miña sexualidade algún tempo (claro que tiña 14 anos daquela). eu teño escoitado de todo deles, pero creo que non é culpa dos profesores, se non dos pais que esixen que os nenos aproben sen ter puta idea de nada.
  • Iso actualmente pasa con todos. Os pais son do piorciño agora mesmo.
  • Eu me caguei na conanuve q a botou.
  • edited November 2013
    The user and all related content has been deleted.
  • en gallego se dice mucho "me cago na cona que a botou" que viene siendo algo así como "me cago en su madre", literalmente "me cago en la vagina que la echó"
Sign In or Register to comment.