O fío de falar en galego.

2456

Comentarios

• Yo no digo que unos sean mejor que otros, así en general!

Lo de las autonómicas es lo que deci, que compraban/compran series entre todas y por eso llegaban antes que a las generalistas
  • edited May 2014
    Me encanta el portugues. Sois tan majos.
  • ______
    edited May 2014
    Abrete un hilo de hablar en euskera
  • ahivalaostiapaxi
  • A Patrulla Xé na tvg <3
  • Unha cousa, a canción esa de vai tu, vai tu, vai ela é galega ou portuguesa? Nunca me quedou moi claro...
  • Popular TV :o Veño de ver a entrevista enteiriña e fiquei derreada.
  • Un programa da tele da COPE en galego, ñó! Que vaia Yolanda é comprensíbel, cómpre lembrar o precedente de Sargadelos
  • El martes me dieron licor café casero y vaya pasada.
  • ^
    Iso é máis do fío de Gallegos en jnsp ca o da lingua :p
  • Hai un SargadelosGate? Non coñezo, vou ir ler.
  • É o motivo polo que pecharon aduaneiros sem fronteiras, e o do Isaac Diaz Pardo
  • To quoque iolanda
  • Pesquisa isto no google e já verás...
  • Eu era un asiduo de aduaneiros e desde iso iolanda é inimiga forever :P
  • As camisolas molaban taaaaaanto... :(
  • Non coñecía este blog. Era como El jueves?
  • Era um blog de desenho crítico e colaborativo. Básicamente o colectivo e seguidores ponhian imagens e fotomontagens, concursos de desenho e vendiam camisolas e cousas coas melhores imagens da web. E depois tinhas foros de discussão, etc.

Eu tenho moitas imagens guardadas. Cando tenha tempo as subo...
  • edited May 2014
    si, si, estive a mirar o artigo da wikipedia, por iso preguntei se era como el jueves. Cando poidas, poderias poñer algunha imaxe por aquí ;-)

@Amerginh, vin que escribes coa ortografía AGAL, como está o tema agora por alí? Vai haber unha nova reforma ou qué? Hai un par de anos, escribín un artigo sobre o isolacionismo e o reintegracionismo do galego no meu blog.

http://www.divagacionesbabelicas.eu/2012/11/galicia-vs-galiza.html
  • Eu nom estudiei em Galicia... a minha formação e familiar na fala e autodidacta na escrita. Malia que tenho feitos alguns cursos da Xunta... e considero que a postura isolacionista do ILGA é um erro.
    Polo demais no último acordo ortográfico acercarom posturas, pero nom sei muito mais do que pasou a partires disso.
  • pero es galego?
  • Sim. Pero a minha familia emigrou cando eu tinha 9 anos.
  • Pasei de galegoparlante a "eh'te niño habla mu raro"

:P
  • edited May 2014
    jajajaja eu son de barcelona, non estudei nunca galego. Miña nai è do Bierzo e o pouco que sei é de cando era cativo e via o xabarin club cando ia ao seu pobo en verán. Despois cando tiven acceso a internet, comencei a mirar como se escribía. Fazo o que podo, ainda que as vezes invéntome un pouco o que escribo :-P síntoo!
  • Pois então temos parecida casuística. Eu também pasaba os tres meses de verão na aldea :D
    Ademais tenho uma família moi extensa e menos una primos e un tio no Uruguai, todos galegos.
    Por outro lado connosco vinheron mais de trinta familias de Galicia e o meu círculo foi durante moitos anos moi "galego" a pesares de estar em Huelva.
  • Eu unha vez no Carmelo, un barrio de Barcelona, oín duas vellas falando en galego ;-)
  • Ademáis os que não estudamos na "oficialidade" temos o problema de que temos por certas as peculiaridades do dialecto da casa... o meu pai sessea e a minha nai usa gheada, por ejemplo... e suponho que no Bierzo tedes as coisas propias do bloco oriental e a influencia do bable e coisas assi
  • Aqui curiosamente há muito galegoparlante porque é porto e moitos marinheiros ficarom aqui ao casarem com mulheres de huelva ou porque a sua familia veu por ser o porto base das pesquerias mauritanas e já figerom a vida aqui.
  • Cando se fundou a casa de galicia (meu pai e un dos fundadores) fizeram um estudo e só na capital habia uns 2.500 residentes nados en Galicia.
  • Do Bierzo, da Galiza irredenta? Wow <3
  • O Bierzo é a porta, Galicia é a horta.
    Isto volo explico mellor en castelán: mis abuelos en verdad hablaban leonés, eran de la zona de la Cabrera. De hecho, ninguén na miña familia fala galego, so os meus primos que viven no barco. eu o pouco que sei aprendino grazas aos debuxos e despois por curiosidade. Do que me arrepinto é de non ter aprendido leonés, ao menos como homenaxe às miñas orixes. Pero é que a maioria da xente da cabreira non ten conciencia idiomática, eu de feito cando era cativo pensaba que o que falaban os meus avois era "castellano mal hablado". Luego uno crece, se instruye y se da cuenta de que la ignorancia es muy atrevida.
  • oye vaya fiesta teneis montada aqui no?
    image
  • Hahaha éche máis mala cá xeada.
  • O de castelan malfalado eu escoitei-no até do galego... ha muito ignorante e som muitos anos botando pestes e menospreciando as línguas minorizadas.
  • edited May 2014
    A situación do astur-llionés é moi precaria. Non son quen de comprender por qué o estatuto de CyL recoñece o galego nas áreas limítrofes e ten asinado convenios para a difusión da TVG e mesmo a ensinanza ata en Ponferrada cidade , e do llionés pasen tanto... Ogallá muden de parecer. A santo disto, hai unha concentración (penso que) a vindeira semana en Xixón pro-oficialidade do astur-llionés
  • Que me parece xenial que faga "algo" polo galego a Junta de CyL porque é lingua propia de moitos habitantes en zonas limítrofe, pero é que polo leonés non fai ren de ren!!
  • Até o mirandês está melhor protegido. E isso que portugal e muito mais centralista.
  • Eu as ocasións que tiven de ler acerca da sociolingüística desa lingua?grupo de linguas? nunca cheguei a unha conclusión. Hai mapas que sitúan a extensión até Huelva (ou eran do reino de León?)
  • edited May 2014
    En teoria o que se fala dende Asturias até Extremadura (norte da provincia de Cáceres) é todo a mesma lingua. O que pasa é que en cada sitio chámano dun xeito diferente: asturianu, llionés, mirandés, castúo, etc...
  • Nun val cacereño lindante con Salamanca fálase galego, no Jálama
  • EL BIERZO INDEPENDIENTE
  • Que pesao el @amerginh a todo el que pilla le cuenta la misma historia
  • A mesma leria , @obs ? E que se tal se "mind your own business" ?
  • Y ahora para que me entiendas, me parece bastante sorprendente que el que hasta nace nada se quejaba de que la gente fuese a por rulo , no tenga la misma condescencia por amer. Sin intención de ofender, @obs :* , pero a @amer le tengo un cariño especial.
  • Como a todos los gallegos
  • que harta estoy de favoritismo a gente que huele peste
  • Si no me llevo ni con la mitad @___ , pero barrenar es siempre muy freestyle.
Sign In or Register to comment.