O fío de falar en galego.

1356

Comentarios

• ^^
  • Las banderas me gustan sin escudo. Son como poner chapas en la cazadora
  • JAJAJAJAJAJA
  • E logo non?
  • @theobserver que si eso me comes el nabo a dos tiempos si? Y @slavin puede mirar y oler lo que quiera.

Si me preguntan contesto, y si me repito, pues mejor. Asi os lo aprenderéis como dios manda.

Hala, a jugar a la pala.
  • Qué pasa aquí? No me entero de nada :-S
  • Eu amo este fío! <3
  • Uh... é que queda ainda algum catalam que nom seja medio galego ou medio andaluz? ::P
  • No tiene nada que ver con mis orígenes. En realidad soy medio andaluz, pero el gallego me pone.
  • @tuoneudaina nom é nada... as rixas habituais

^ pues mi teoria sigue sin rebatirse :D
  • Ya tenemos otro miembro para la AVT
  • Y yo por que iba a querer ver eso?
  • eso, y olerlo... que voy a oler ahi?? de verdad estas mala de los nervios
  • Non quixera volverme a atopar
    con persoas que non me fan chorar
    Son elementos alleos
    unha paisaxe arrugada

Un chamamento para intentar
    facerme desexar.
    Son os ritmos que se introducen no meu corpo,
    acompañados dos nosos impulsos no aire.

• edited May 2014
    Góstanme moito estas cousas de sociolingüística, non podo evitalo... Qué me dicides de este vídeo? Vaia nivel os de Gran Hermano, eh?

• edited May 2014
    Unha pailana. Por desgraza tanto aquí coma en València fixo moi mal ter unha clase alta foránea nos últimos séculos. Non merece máis comentario.
  • edited May 2014
    4:12 "Ah, pues yo lo escucho y me parece sexy"

Hombre, TAMPOCO.
  • Llega un punto que las muy lerdas confunden acento con idioma...
  • De madrileño tiene poco, pero bueno...
  • A canción máis avantgarde e psicodélica do Xabarín Clube
    @gagarin
  • De madrileño ten pouco, é verdade, pero desgraciadamente hai molta xente así neste país...
  • Si , emprégase bastante madrileño ou castelán para o alleo, sexa ou non.
  • TEMARRAL!!!
  • @tuoneudaina já subim no meu pinterest os chops e desenhos que tinha guardados do Aduaneiros sem fronteiras. Aí tes umas poucas:

image

image

image

image

image

• @amer grazas! é humor moi galego, sen dúbida ;-)

qué pasou con eles?
  • Pecharon despois de uma polémica com a poetisa Yolanda Castaño... Puxeron un desenho no que lhe identificabam com Bruto e a sua traizom a César, porque ela puxose da parte dos que botarom de Sargadelos ao seu refundador e pai (Isaac Díaz Pardo) a pesares de que ela num tempo apoiaba a Diaz Pardo.

image

A imagem era interactiva e podias cambiarlhe os trapinhos... coma num xogo de bonecas de papel.

O caso é que nalguns comentarios dos usuarios de blog puxeronna verde e ela denunciou ao blog, e eles, para nom se retractarem, pecharon.

http://www.galiciaconfidencial.com/nova/2056.html

http://www.papelenblanco.com/poesia/juega-a-las-munecas-con-yolanda-castano
  • Yolanda C. é moi meh de deus
  • pois vaia!!! por certo, lin hai pouco que Sagardelos está a punto de pechar...
  • polo de agora non o vai facer, atópase en concurso voluntario de aceedores, e parece que a nova dirección ve viable o asunto, pero teñen a 70 traballadores do último ERE ainda sen indemnizar...
  • edited May 2014
    Depois de botar a Diaz Pardo ficarom como vaca sem cencerro, com inversions expansionistas moi poco creíbles que multiplicou a debeda que ja tinhan e claro... ainda porriba sem terem a capacidade creativa que tinha Diaz Pardo.
  • O pior é que lin nalgures que tinhan pensado desfacer a colecção de ceramicas e o museu que legou... uma das mais importantes de Espanha.
  • a min nunca gustoume sagardelos. miña nai en cambio sempre que imos ó barco compra algunha cousa deles para regalar...
  • edited May 2014
    Tem coisas fantásticas pero eu som mais das primeiras etapas no que só tinxiam com azul cobalto. Minha nai tem un jogo de te que é incrível. Desenho de Diaz Pardo dos seus inicios em Sargadelos... e moi da primeira metade do XX. E na casa dos meus avós tenhem una soupeira do sargadelos original do XIX... a pobre esta estalada pero e fantastica e é semelhante a ceramica inglesa ou a da Cartuja de Sevilha
  • dende o principio tanto Díaz Pardo como Seoane (que moitos dos deseños clásicos son seus) utilizaron a cor, non só o azul cobalto. O catálogo é tan amplo que é normal que algunhas pezas teñan envellecido moi mal.
    Pero nos anos 50 reformularon tanto formalmente como industrialmente unha industria que seguía a traballar coma no século XIX, poñendo os ollos nas vangardas.
    E creo que parte do problema de sargadelos é que quedou ahí. O peso da sua propia tradición é tan grande que as aportacións novas á producción ficaron esvaecidas...
    Que sacaran do medio a Díaz Pardo, somentes foi a pinga que colmou o vaso; as loitas entre familia e propietarios, unhas políticas de expansión pouco acertadas, a non renovacion formal... fixeron o resto.
  • Indecision, de onde es ti?
  • edited May 2014
    Non tiña ni idea de que Sagardelos fosa tan antiga. Perdonade a miña ignorancia pero a min dende pequeno sempre lembroume lixeiramente a todos eses souvenirs pseudogaudí que venden en Barcelona. Aínda que agora estou a mirar en google cousas de Sagardelos e non teñen moito que ver con Gaudí, a verdade... :-S
  • @Newcombe de laCoru de toda a vida :P
    @TuoneUdaina pois xa ves, sagadelos fixo vaixela para isabel II... Díaz Pardo, Seoane, Baltar... o Taller de Formas é unha das cousas máis fermosas e importantes da historia do arte de galicia no século xx... cerámica, pintura, deseno, cartelería, arquitectura... se podes acercarte a ver a fábrica de Cervo verás uns dos mellores exemplos de arquitectura aplicada ao proceso industrial
    E estamos a falar dos anos 50!!!
  • Ay, sempre gostei da Coru para saír (a Bristol, Mardi Gras...) pero dende que descubrín Vigo a miña vida mudou...
  • Sabiades que o marqués de Sargadelos foi axusticiado por afrancesado? Así tratamos sempre ao progreso, non é novo
  • Dios mio, el Bristol :_ <3
  • Peñita mod <3
  • Yo iba muchísimo el año que viví allí.
  • De onde eres @Newcombe?
    Son tan vello que nunca fun ó bristol... Ao Mardi si, claro
    Vigo sempre molou moito mais que laCoru
  • @indecisionmetodica Son de Lugo , pero vivo en Santiago agora mesmo. A Bristol abriu no 95, non creo que a excusa sexa a túa idade , hahaha!
  • Puede que sí, o puede que no!
Sign In or Register to comment.