JAJAJAJAJJAJAJA Teño que busca-las tooooodas no youtube...
As millores frases da dobraxe en galego
Tódolos amantes do cinema preferimos ollar sempre as películas na súa linguaxe orixinal, en Versión Orixinal (con o sen subtítulos). Pero os galegos, sempre facemos unha excepción, e son esas xoias de dobraxe a nosa lingua que coa gracia do noso idioma, maila a dos traductores e actores de dobraxe conferen a certas películas o caracter de mítico a súa dobraxe.
E desas míticas dobraxes xurden míticas frases. Grandes exemplos:
Na primeira triloxía da "Guerra das Galaxias": -Luke, non poñas os carro diante dos bois, dille Yoda a Luke durante o seu adestramento. -Terma Chewee, que escorrego; Han Solo a Chewbacca no Halcón Milenario. -Isto non che é como peneirar, meu!; conversa entre Han e Luke sobre o hiperespazo. -E ti ris, furabolos!; Han Solo a Chewbacca, despois de que Leia rexeitara a Han.
Na serie "Dallas": -¿Estás bébeda, Sue Ellen?; considerada a mais mítica frase do dobraxe galego.
"Instinto Básico": -Ti ves unha perrecha e poste tolo. -¿Cómo, fodiches nela?
"Terminator 2" -Vai rañala, raparigo; versión do "Sayonara, bay" castelán, o do "Hasta la vista" original.
"Mystic River" -Fillo do porco, marrán seguro; dito pola persoaxe que interpreta Sean Penn.
"O prezo do poder" -Róncalle o carallo; di Tony Montana (en castelán foi "hay que joderse")
"Hot Shots 2" -Escomenzamos a mañá cunha tonada de ana Kiro, di Charlie Sheen
A saga de debuxos de Son Goku "As bolas do dragón" -Es un pimpim, Son Goku; dille Vexeta -Voute esnaquizar, verme noxento.
"Pulp Fiction" -Chámome Purrús, e por moito que latriques desta non sálva-lo cú; di Jules.
"Aberto ata o mencer" -¿Queres que te coma a perrecha?
Os debuxos de "Shin Chan" -Cuiño, cuiño
"A casa Rusia" -Entras nun urinario, poste a falar cun moscovita e cando rematas de abanea-la pirola, amas esa cidade ; por Sean Connery
"O Sarxento de Ferro" -No coche do meu vello, co depósito cheo, unha man na cona e polo cú un dedo; un dos cánticos.
"Demolition Man" -Pensei que ía pras patacas; Stallone a Sandra Bullock.
"O silencio dos cordeiros": -Podo cheirar a tua crica dende eiquí, dille un preso a Jodie Foster.
A todo isto (para que non me acusen de falar de NUESTRA REGION no fío de política), Anxo Quintana está a aumentar a súa presenza mediática nos últimos días, e outro que tamén é Touriño (entrevista a semana pasada en V , e hoxe na TVG). Ogallá
Assim, os portugueses têm uma especial dificuldade em analisar situações sócio-linguísticas complexas. É-nos difícil compreender que no mesmo espaço convivam várias línguas e estamos longe de nos apercebermos das estranhas dinâmicas que essa convivência implica.
Trosma: [m] do protocelta trudsmo ou truksmo 'forte', semellante ó irlandés antigo tromm e ó galés trwm. Persoa pouco esperta e pouco espelida, que adoita andar aparvada e actúa con torpeza.
Na beira do Sil
hai un rapaz
cabelos loiros
grandes as mans
escoitei no tren
que é francés
e vén no verán
só por un mes
Na beira do Sil
hai un rapaz
que ten un corpo escultural
claros os ollos
escura pel
deitado no chan
entre árbores
na beira do Sil
na beira do Sil
na beira do Sil
hai un rapaz ...
Nin sequera o intentei. Hai moitos anos que non practico o galego, os que estiven sen ir ao pobo da miña nai exactamente. Eu prefiro que me cantes as cancións do Xabarín
Agora que estábamos a falar de música en linguas cooficiais no fío de Eurovisión, víñome á cabeza una canción que quería compartir convosco. Non sei se os coñécedes, chámanse O val das mouras e son un grupo de Hospitalet (fillos da emigración). Fan versións de Rosalía de Castro e teñen unha de Non che digo nada que me gusta moito.
E deixo tamén esta playlist que se actualiza continuamente con novidades, mola moito, hai artistas aí con menos de mil reproducións (eu hahahaha autobombo sutil )
Comentarios
As millores frases da dobraxe en galego
Tódolos amantes do cinema preferimos ollar sempre as películas na súa linguaxe orixinal, en Versión Orixinal (con o sen subtítulos). Pero os galegos, sempre facemos unha excepción, e son esas xoias de dobraxe a nosa lingua que coa gracia do noso idioma, maila a dos traductores e actores de dobraxe conferen a certas películas o caracter de mítico a súa dobraxe.
E desas míticas dobraxes xurden míticas frases. Grandes exemplos:
Na primeira triloxía da "Guerra das Galaxias":
-Luke, non poñas os carro diante dos bois, dille Yoda a Luke durante o seu adestramento.
-Terma Chewee, que escorrego; Han Solo a Chewbacca no Halcón Milenario.
-Isto non che é como peneirar, meu!; conversa entre Han e Luke sobre o hiperespazo.
-E ti ris, furabolos!; Han Solo a Chewbacca, despois de que Leia rexeitara a Han.
Na serie "Dallas":
-¿Estás bébeda, Sue Ellen?; considerada a mais mítica frase do dobraxe galego.
"Instinto Básico":
-Ti ves unha perrecha e poste tolo.
-¿Cómo, fodiches nela?
"Terminator 2"
-Vai rañala, raparigo; versión do "Sayonara, bay" castelán, o do "Hasta la vista" original.
"Mystic River"
-Fillo do porco, marrán seguro; dito pola persoaxe que interpreta Sean Penn.
"O prezo do poder"
-Róncalle o carallo; di Tony Montana (en castelán foi "hay que joderse")
"Hot Shots 2"
-Escomenzamos a mañá cunha tonada de ana Kiro, di Charlie Sheen
A saga de debuxos de Son Goku "As bolas do dragón"
-Es un pimpim, Son Goku; dille Vexeta
-Voute esnaquizar, verme noxento.
"Pulp Fiction"
-Chámome Purrús, e por moito que latriques desta non sálva-lo cú; di Jules.
"Aberto ata o mencer"
-¿Queres que te coma a perrecha?
Os debuxos de "Shin Chan"
-Cuiño, cuiño
"A casa Rusia"
-Entras nun urinario, poste a falar cun moscovita e cando rematas de abanea-la pirola, amas esa cidade ; por Sean Connery
"O Sarxento de Ferro"
-No coche do meu vello, co depósito cheo, unha man na cona e polo cú un dedo; un dos cánticos.
"Demolition Man"
-Pensei que ía pras patacas; Stallone a Sandra Bullock.
"O silencio dos cordeiros":
-Podo cheirar a tua crica dende eiquí, dille un preso a Jodie Foster.
http://miraquefaciles.blogspot.com.es/2011/05/as-millores-frases-de-dobrexe-en-galego.html
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/carballo/2014/10/17/vinte-anos-da-primera-web-galego-da-historia-obra-dun-filologo-coristanques/0003_201410C17C11991.htm
Quero que protexas esa pórta como se fose a perrecha da túa irmá: Steven Seagal dando instrucciones a un compañero de aventuras.
[m] do protocelta trudsmo ou truksmo 'forte', semellante ó irlandés antigo tromm e ó galés trwm.
Persoa pouco esperta e pouco espelida, que adoita andar aparvada e actúa con torpeza.
https://linktr.ee/alvaro.audio
alvaro.audio - "BDS"
Na beira do Sil
hai un rapaz
cabelos loiros
grandes as mans
escoitei no tren
que é francés
e vén no verán
só por un mes
Na beira do Sil
hai un rapaz
que ten un corpo escultural
claros os ollos
escura pel
deitado no chan
entre árbores
na beira do Sil
na beira do Sil
na beira do Sil
hai un rapaz ...
https://wordlegalego.appspot.com
O outro día xoguei à versión en catalán pero dáseme moi mal
A la terceraaa
En catalán non sei se dará feito, mais vínchevos as probas e Slavin en galego é un prodixio.
Ay el gallego escrito no tenentiendo nada juancarlo chupapija pero hablado lo entiendo perfe
Slavin e a ti quen che fala galego? HermioneSuspicious.gif
@ TuoneUdaina e déuseche mellor en galego?
Pódovos enviar audios meus a berregar letras das Tanxugueiras para vos animar.
Nin sequera o intentei. Hai moitos anos que non practico o galego, os que estiven sen ir ao pobo da miña nai exactamente. Eu prefiro que me cantes as cancións do Xabarín
Wordle (#galego) #7 2/6
No me deja pegar los cuadraditos pero a la segunda!
Oi, non sabía eu que eramos tantos galegos por aquí. Únome!
@TuoneUdaina e galego?
Eu en verdade son de Barcelona, pero teño familia no Barco de Valdeorras. Falo máis que nada castrapo
Yo soy ciudadano del mundo
Del primer mundo.
Pois xa falas mellor que Feijoo, @TuoneUdaina , parabéns
Iso non é que sexa moi difícil pero grazas!
Escuchar a Feijoo hablar en gallego suena a puta broma, por lo menos desde fuera.
Agora que estábamos a falar de música en linguas cooficiais no fío de Eurovisión, víñome á cabeza una canción que quería compartir convosco. Non sei se os coñécedes, chámanse O val das mouras e son un grupo de Hospitalet (fillos da emigración). Fan versións de Rosalía de Castro e teñen unha de Non che digo nada que me gusta moito.
Encantoume! Moitas grazas por compartilo aquí, escoitarei máis cousas deles
Vou deixar eu esta canción de Mercedes Peón por aquí, que se ben é unha lenda viva da nosa música sempre sinto que merece moito máis recoñecemento.
https://open.spotify.com/playlist/6IhLF0F1ZrpskxlraXf3Cz?si=a8a8609246e64d98
E deixo tamén esta playlist que se actualiza continuamente con novidades, mola moito, hai artistas aí con menos de mil reproducións (eu hahahaha autobombo sutil )
Casi 1500 canciones. De ahí se sale con un C1 fijo. Si se sale.
@CarminhaVacaloura como se chama o teu grupo/proxecto?
imaxina que baixo este avatar se esconde Pili Pampín