“Amidst a flurry of wild animal noises, references to partying in "BC" and fierce house beats, Gaga warns listeners to "battle for your life" on the track, as she mouths each lyric to herself. It's the only song played all day, and she requests for it to be queued back to back.”
“One such message led Gaga to collaborate with a fellow female pop star, who has similarly experienced immense trauma while in the public eye. Their song together is a monster of a dance tune, but its message is about submitting yourself to devastation ("It's coming down on me, water like misery") — a flawless dance floor crier as a "celebration of all the tears," Gaga describes. "I sat with her and we talked about our lives. It's two women having a conversation about how to keep going and how to be grateful for what you do."
Comentarios
ajajajajajajjajajajaja ya estamos todas viejas o no @Johnny_Utah
No hay quien la pare
gracias chicos, en momentos tan complicados para la gente mayor mis oraciones están con vosotros
Por favor, stop ya RELLENARSE LOS LABIOS
vaya surprise, que haga alguna actuación o saque canción nueva
Que se ha hecho
Esto sí que fue presentar un lead single como dios manda:
Tiene la cara hinchada
Esa es la Gaga? Pero si parece Pastora Soler con peluca roja!
A mí la actuación de Aplós en los VMA me pareció un poco cuadrera.
Para presentación de un lead, esto. ICONIC:
Just Dance en la gala aquella de misses >>>
Resumiendo, como perfomer no la gana nadie.
Que le han hecho en la cara? Por qué se empeña en ser más fea?
Cómo performer Beyoncé >>>>>>>>>>>> cualquiera
Delusions
Pero que decís si en la etapa Artpop estaba mas guapa que nunca.
Aplos en los mtv>>>>>>>>>btw con el huevo
^ uf menudo melón. Yo no estoy seguro de eso aunque la actuación de aplos me encanta con el pelucon ese.
Aún así creo que mi favorita es paparachi + póker face
La de BTW con el huevo y los trajes de látex me pareció lo más, muy icónica (aunque no es la única).
En esa imagen, o se acababa de levantar y tenía la cara hinchada después de dormir 12 horas o se la ha pinchado entera, por Dios!
Aquí no va
Quién?
Q pasa
Como?
Who?
Se dice por ahí que va a retrasar el lanzamiento del disco por la crisis sanitaria
Menos mal, bastante estamos padeciendo ya
Jajajaja. Mae mía, lo que no le pase a ella.
Jajaja,que malo Jonnhy,pues mira ,yo con todo esto,quiero petardeo y evasion.
Super sí
Wow! Qué chulada!
Mi Robot Emilio me ahogo
Qué pasada de fotos
“Amidst a flurry of wild animal noises, references to partying in "BC" and fierce house beats, Gaga warns listeners to "battle for your life" on the track, as she mouths each lyric to herself. It's the only song played all day, and she requests for it to be queued back to back.”
https://www.papermag.com/lady-gaga-chromatica-2645479910.html?rebelltitem=1#rebelltitem1
¿BC? ¿Before Christ? ¿Babylon?
Menuda fantasía todo
Instead, Gaga said she "used to cut" herself as a means to cope with everything that triggered her pain. "I have scars," she told Oprah.
Sabéis que todas estas fotos le van a dar mil patadas a la portada del disco, ¿no?
“One such message led Gaga to collaborate with a fellow female pop star, who has similarly experienced immense trauma while in the public eye. Their song together is a monster of a dance tune, but its message is about submitting yourself to devastation ("It's coming down on me, water like misery") — a flawless dance floor crier as a "celebration of all the tears," Gaga describes. "I sat with her and we talked about our lives. It's two women having a conversation about how to keep going and how to be grateful for what you do."
ORIANGA IS HAPPENING
Ghost in the shell + Bionic
Bionic pero sin esa pátina de cutrerío
Un poco intro de Westworld
Un poco Grimes.
Compro total!!!
Mi peluca dónde está
Es súper Grimes. Me flipa
Me encantan las fotos. A ver cómo es la portada del disco